Natali Merimaa on eelkoolipedagoogika ja psühholoogia õpetaja. Töötan Lindakivi lasteaias õpetajana. Mul on 20-aastane õpetamiskogemus. Osalen aktiivselt pedagoogilistel konverentsidel ja seminaridel.
Haridus:
2011 aastal omandasin magistrikraadi eelkoolipedagoogika ja psühholoogia alal.
2017 läbisin 180-tunnise pedagoogilise täiendkoolituse pedagoogika erialal.
2023 kvalifitseerusin kliiniliseks logopeediks.
Koolitused:
2012: “Mängutehnoloogiad kujutavas tegevuses” ja “Erilise käitumisega laste vaatlus lasteaiarühmas ning selle tulemuste analüüs ja kasutamine”.
2013: “Lasteaed toetab erivajadustega laste arengut” ja “Tervisedendus ja -kasvatus lasteaias”.
2014: “Lastepsühholoogia ja keskkond” ning “Väärtuskasvatus läbiva tegevusena lasteaias”.
2015: “Töö iseärasused ATH-sündroomiga lastega”, “Erivajadustega laste toetamine koolieelses lasteasutuses”, “Psüühiline trauma ja kaotus lapse pilgu läbi” ja “Lapsed, kes ei taha alluda reeglitele”.
2016: “Läbipõlemise ennetamine ja vaimse tervise edendamine pedagoogidele” ja “Õpetaja digipädevused: kas e-Tiiger magab?”.
2017: “Avastus- ja uurimusliku õppe võimalusi lasteaias”, “Kaasaegsed metoodikad õpilastega, kes vajavad tuge, õpetajate töös” ja “Haridusliku erivajadusega laste õppe korralduse põhimõtted lasteaias”.
– Konfliktsituatsioonide ennetamine suhete ahelas: “Õpetaja – kasvandik – lapsevanem” ja “Lastevanemate ja õpetajate suhtlemine dialoogivormis”.
2018: “IKT-vahendite kasutamise õppe- ja kasvatustegevuses” ning “Töö hüperaktiivse ja raske käitumisega lastega”.
2020: “Lasteaia meeskond ja eriline laps” ja “Muinasjututeraapia kasutamine töös koolieelikutega”.
2021: “Kaasaegsed meetodid eesti keele õpetamises”, “Kuulmispuudega lapsega töötamise erisused” ja “Lauamängude ja didaktiliste materjalide loomine arvuti abil”.
2022: “Konfliktsituatsioonide ennetamine meeskonnas”.