A-Priori Koolituskeskus

Natali Merimaa

Natali Merimaa

Natali Merimaa

Профессиональная сфера:

Педагогика, преподавание для взрослых/ андрагогика, сфера образования для детей, карьера, бизнес, психология.

Курсы преподавателя:

Natali Merimaa on eelkoolipedagoogika ja psühholoogia õpetaja. Töötan Lindakivi lasteaias õpetajana. Mul on 20-aastane õpetamiskogemus. Osalen aktiivselt pedagoogilistel konverentsidel ja seminaridel.

Haridus:

2011 aastal omandasin magistrikraadi eelkoolipedagoogika ja psühholoogia alal.

 2017 läbisin 180-tunnise pedagoogilise täiendkoolituse pedagoogika erialal.

 2023 kvalifitseerusin kliiniliseks logopeediks.

Koolitused:

2012: “Mängutehnoloogiad kujutavas tegevuses” ja “Erilise käitumisega laste vaatlus lasteaiarühmas ning selle tulemuste analüüs ja kasutamine”.

2013: “Lasteaed toetab erivajadustega laste arengut” ja “Tervisedendus ja -kasvatus lasteaias”.

2014: “Lastepsühholoogia ja keskkond” ning “Väärtuskasvatus läbiva tegevusena lasteaias”.

2015: “Töö iseärasused ATH-sündroomiga lastega”, “Erivajadustega laste toetamine koolieelses lasteasutuses”, “Psüühiline trauma ja kaotus lapse pilgu läbi” ja “Lapsed, kes ei taha alluda reeglitele”.

2016: “Läbipõlemise ennetamine ja vaimse tervise edendamine pedagoogidele” ja “Õpetaja digipädevused: kas e-Tiiger magab?”.

2017: “Avastus- ja uurimusliku õppe võimalusi lasteaias”, “Kaasaegsed metoodikad õpilastega, kes vajavad tuge, õpetajate töös” ja “Haridusliku erivajadusega laste õppe korralduse põhimõtted lasteaias”.

– Konfliktsituatsioonide ennetamine suhete ahelas: “Õpetaja – kasvandik – lapsevanem” ja “Lastevanemate ja õpetajate suhtlemine dialoogivormis”.

2018: “IKT-vahendite kasutamise õppe- ja kasvatustegevuses” ning “Töö hüperaktiivse ja raske käitumisega lastega”.

2020: “Lasteaia meeskond ja eriline laps” ja “Muinasjututeraapia kasutamine töös koolieelikutega”.

2021: “Kaasaegsed meetodid eesti keele õpetamises”, “Kuulmispuudega lapsega töötamise erisused” ja “Lauamängude ja didaktiliste materjalide loomine arvuti abil”.

2022: “Konfliktsituatsioonide ennetamine meeskonnas”.